من قنع من الدنيا باليسيرهان عليه كل عسير

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
من قنع من الدنيا باليسيرهان عليه كل عسير

الابتسامة كلمة طيبة بغير حروف الصداقةبئريزدادعمقاكلمااخذت منة الحياءجمال في المراةوفضيلة في الرجل من يزرع المعروف يحصد الشكر

نكت ...جميلة...جدا...جدا..جدا

noor
    noor
    نائب المدير العام

نكت ...جميلة...جدا...جدا..جدا Empty نكت ...جميلة...جدا...جدا..جدا

مُساهمة  noor الأربعاء أغسطس 04, 2010 1:31 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حبيت أجيب لكم نكت جميلة وظريفة

النكتة الأولى:

مرة واحد راح يخطب واحده، باباها قال له بس البنت لسة بتدرس، قال له خلاص اجلها في الفسحه

النكتة التانية:

مره واحد مسطول بييصطاد سمك بالحشيش طلعتله سمكه بتقول : انا تمساااااااااح

النكتة الثالثة:

مسطول لابس جزمة ، فردة بيضة والتانية سوده .... قابله مسطول تاني وقاله: "ايه ياواد الجزمه الشيك دي. راح المسطول الاولاني حط رجل علي رجل وقاله: وشرفك إنت.. عندي جوز جزم تاني فى البيت شبهه بالظبت

النكتة الرابعة:

حد سأل صاحبه .. ايه السبب الرئيسى للطلاق ؟ قاله الزواج

النكتة الخامسة:

المريض: يا ترى يا دكتور أنا ممكن أعيش لحد ما يبقى عندي 100 سنة؟ الطبيب: أنت بتدخن أو بتشرب أو بتتعاطى؟ المريض: لأ أبداً، عمري ما دخنت سيجارة أو كأس ولا حتى شديت نفس من شيشة... الطبيب: بتلعب قمار؟ المريض: لأ، ولا حتى كوتشينة ولا دومينو ولا شطرنج .... الطبيب: بتسهر قدام التلفزيون أو الفيديو أو الدش؟ المريض: ولا بفتحهم من أساسه.... الطبيب: ولا بتسهر على القهوة؟ المريض: ولا عمري عتبتها برجلي... الطبيب: بترهق صحتك ونظرك بالقراءة كتير؟ المريض: بالعكس، أنا أطيق العمى ولا أطيقش الكتب... الطبيب: طيب بتقعد كتير قدام الكمبيوتر أو الأنترنت؟ المريض: كمبيوتر؟ أشوف إيه؟ .... الطبيب: طيب بتسافر على طرق خطر أو بتسوق كتير؟ المريض: أنا لا عندي عربية ولا بأسافر من أصله..... الطبيب: طيب بتلعب أي رياضة عنيفة أو مرهقة؟ >المريض: ولا عمري عتبت نادي، وما لعبتش حاجة من أيام ثانوي.... الطبيب: أمال عايز مية سنة تهبب فيهم إيه

النكتة السادسة:

+طفل اتولد و ظل 5 سنين لا يتكلم, اول كلمة قالها(خالي)بعدها بيوم خاله مات ومر اسبوع و اتكلم الولد مرة ثانية و قال اخويا بعدها بيوم اخوه مات ومر اسبوع آخر والولد قال بابا فكتب الاب وصيته بعدها بيوم جارهم مات

النكتة السابعة:

واحد بلدياتنا عمل إتنين إيميل واحد دوت كوم للشتاء وواحد نص كم للصيف

النكتة الثامنة:

واحد بلدياتنا فى مسابقة من سيربح المليون إتصل بصديق وقال له :
    ألو محمدين معانا 30ثانية رأيك أحذف إجابتين وإلا أستخدم الجمهور

النكتة التاسعة:

مرة واحد بلدياتنا كان بيدق مسمار فى الحائط فالمسمار وقع منه فقال له: تعالى فلم يجى.فقال له: تعالى فلم يجى.فراح بلدياتنا رامى على المسمار شوية مسامير وقال لهم: هاتوه

النكتة العاشرة:واحد بلدياتنا مراته ولدت بنت فى الفجر ذبحها وقال:
    معندناش بنات تخرج بعد نص الليل

ياريت تكون عجبتكم

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 3:21 pm